tisdag 8 september 2009

livet har sina törnar

Återigen har de gått ett par veckor sedan jag senast skrev... men nu har jag haft mina reasons.
Kalle gjorde slut med mig för lite mer än tre veckor sedan och det har tagit hårt på mig. mitt liv har verkligen gått neråt... fast jag hoppas det kommer gå bättre igen snart.
jag har varit arg och deppig och bitter mot i princip alla...

men det har börjat vända nu. Ni som vet om mig och Kalle vet vad som hände och vad som sades så det tänker jag inte ta upp nu.. inte här.

jag är dock fortfarande ledsen och jag saknar honom så det svider om det. jag vet att han saknar mig massor också... men det fungerar tydligen inte längre för oss att vara tillsammans.. och nu är det inte så väldigt lång tid kvar tills han flyttar, så jag försöker tänka att det hade nog tagit slut då också... distansförhållande är nog inte vår grej.

för ett par dagar sedan skulle vi firat två år tillsammans han och jag.. så den dagen var hemsk! jag grät hela tiden i princip, och var sur.
men nu är det okej igen..

aja.. iallafall, som ni vet kommer denna blogg inte att uppdateras ofta alls. jag känner ingen lust samt att jag tror bara det är typ två som läser..

om två dagar drar jag till stockholm och det kommer bli tokigt nice. komma bort lite allmänt från falun och allt.. och få träffa lite släkt och vänner där nere. det är på tiden att jag drar.

nu ska jag sova... först ska jag svara på ett sms från Kiwi, min fru! <3

Mors

Inga kommentarer: