torsdag 21 maj 2009

Fotosessions och plugg

Hejsan hallå!

Idag är en bra dag faktiskt. Vaknade i Kalles armar, vilket är det bästa jag vet. Sedan promenerade vi i solskenet hem till mig där vi käkade frukost. rostat morotsbröd med sallad,gurka, färska champinioner, mjukost,vanlig ost och te. Det var stärkande och gott. sedan traskade Kalle hem till sitt plugg.

Plugg är vad jag ska ägna dagen till också. Jag håller på med en rapport på en engelskakurs i skolan. Det ska vara klart om en vecka så jag lär köra igång och skriva lite mer. jag ska skriva om reggaekulturen i usa, sverige och jamaica. jag har hittat en hel del information på internet men jag behöver mer. Jag tänkte gå till biblioteket i stan men insåg att det är röd dag idag, så det får bli imorgon istället. :) Jag tror nog att det kommer gå bra. Lär hitta bra info och ett skrivflyt så blir det underbart!

Jag har även setat idag och laddat upp lite sessions på modellbilder.se där jag hoppas på att få lite kommentarer av olika fotografer.

det fina vädret jag nämnde föressten... är inte lika fint längre. från en sekund till en annan ändrades det till spöregn. Knasigt hur fort det kan gå.

Imorgon är det Fredag, då blir det alltså bibliotek, plugg och sedan ska jag och lite annat folk iväg till per och Sanna för de har inflyttningsfest. de ska sedan gå till kåren men jag följer nog inte med på det pga pengabrist. :) Haha. Vi får se hur det blir.

sitter och lyssnar på barcode brothers och peppar mig själv till plugg nu så..
Återkommer!

Kalle<3

Mors!

Inga kommentarer: