onsdag 20 maj 2009

Reggae och Tacos

Nu har jag än en gång inte skrivit på jättelänge. Det blir bara inte av eftersom jag har så mycket annat för mig. Men kanske borde jag skriva oftare eftersom jag ju har delat ut mina blogg - visitkort till halva universum. Kanske folk vill att jag ska skriva (?) Eller? Jag vet inte ens hur många som faktiskt läser min blogg. Haha.

Den senaste tiden har jag varit sjuk och varit på äventyr och annat. Jag låg hemma i en vecka med ögonkatarr vilket inte var så trevligt. det var otroligt obehagligt. Varigt och rinnigt och rött och svullet och you name it. Fick ögondroppar som jag tog i sex dagar så det är ju mycket bättre i ögonen nu. Ibland får de dock fortfarande för sig att vara nattetid. men.. skit samma :D

Äventyren jag pratade om är många men det roligaste är studentkryssningen som vi var på mellan 17 - 18 Maj. 130 Studenter, massor av alkohol och en jävla massa galenskap. Fram och tillbaka till Mariehamn, buffé, soluppgångar, megafylla, kärlek, nakenhet och fullproppade barer! sen hur alla mådde dagen efter.. förstår ni nog ändå. När jag var klar hade jag druckit i 20 timmar och blivit megafattig på köpet :) taxfreen blev välanvänd och på hemresan hade jag snott med mig en kudde att ha på bussen. den har kommit väl till hands :D haha .

På kvällen efter hemkomst var jag hemma hos Kalle och käkade ostkrokar, Kollade futurama och kramades.

lite småäventyr har skett efter detta också.. igår hade jag bland annat en fotosession med min kära vän Kim. Hon och jag vandrade ut i världen på äventyr. Vi tog en massa bilder som redigerades och fixades. de ligger nu bland annat på bilddagboken och modellbilder och facebook. kritik och kommentarer uppskattas!

hade även en session nyligen med min bror. Det var mycket roligt. Vi båda var glada och Nöjda :D bilderna blev även där helt tokigt bra.

Idag vaknade jag av att det spöregnade ute... illa. Kim sov här och Jimpa sov i soffan. gårdagen avslutades med film och tacos som jag tillagade - nice. tacos blev även min frukost idag.
Jag ska snart in i duschen och göra mig lite ren och fin, men sen blir det nog bara plugg hela dagen. Om det inte regnar senare inatt så funderar jag på att tvinga med mig någon ut på lite fisketur :D det blir trevligt.

Jag har lite skolarbeten och crap att göra nu så jag ska inte skriva mer.. det som är bra iallafall är att jag inte har några mer lektioner i själva skolan, så jag får sova på mornarna - lovely!! hemmaplugg är skönare på så vis :D haha.

iallafall.. nu har jag plitat på lite crap.

skriver igen så fort jag kommer ihåg. mors mors

1 kommentar:

Roockstar sa...

Hej! Fick nyss din kommentar. Mejla mig: roockstar@gmail.com så snackar vi mer!