onsdag 11 mars 2009

En liten vuxen talar ut

Detta inlägg börjas med att bara påstå; ta BORT melodifestivalen, snälla? Är trött på detta extremt tråkiga program. Man kommer inte undan det. Plakat, forum, snack, radio. GAH! Så.. lite avreagering bara. (När vi ändå håller på kan ni också ta bort bonde söker fru, lets dance, roomservice, Idol, mm. thanx)

Tv.. inte undra på att discoverychannel är det enda man kan titta på idag...

Ja, idag började dagen med lycka som snabbt (efter att ha dragit upp persiennen) övergick till smått ilska. det snöade extremt mycket ute! För ett par dagar sedan hade vi praktiskt taget vår. Det var plusgrader, varmt, och sommarjackan togs fram. Promenerade även runt i mina vans. Men nu? Shit!

Trotsade ändock vädret och åkte till Falu Centrum, där jag fikade med Isa, en vän jag inte träffat på länge. Varm macka, paj, te och kaffe blev det, och en liten promenad innan man skulle hem igen. Jag sitter och pluggar inatt och hon (lyckost) sitter och dricker vin. :) Hehe.

Har setat hemma sedan dess och varierat mellan att plugga och/ eller redigera bilder.

Har börjat lära mig det nu, att redigera alltså. Jag är inte bra, men påväg mot bra. Kan iallafall ändra ögonfärg och liknande, som på bilden jag har på startsidan här på min blogg.

Ligger i sängen och skriver och pluggar och dricker kaffe nu. Mycket på en gång!

Ska göra någonting ätbart snart, sedan sova.

Hoppas ni alla haft en bra dag!

(Hej MonK! :P)

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Så jäkla snygg header du har ! Du börjar bli bra på Ps ser jag :) Ja jag är glad att jag har henne, hon kompletterar mig nästan perfekt till skillnad mot tidigare. Hon spelar verkligen i en annan division, som gör att jag kan slappna av och verkligen vara mig själv. Är glad att det går bra med dig och Kalle också :D Ses i helgen syster ! Kramar!