söndag 15 mars 2009

Söndag och solsken

Idag är jag på sjukt bra humör! Sov hos Kalle inatt, vilket var jättemysigt. Jag har ju legat sjuk ett par dagar nu och saknat ihjäl mig efter honom.. men igår! Vi kikade på lite filmer (American history x bland annat)och lagade mat och sedan mys som fasen!

Vaknade i hans armar idag ganska sent. Skönt att sova ut, speciellt med Kalle. Sedan traskade jag i världens vackraste väder till min bror Simon där jag pratade med honom och Samuel och Mikaela en stund. Sedan dess har jag setat hemma bara. Har en uppsats att skriva till imorgon som jag har börjat på här.. så det ska nog bli bra det.

Ska förbi Monika (som är i bojsen)en sväng också och kolla läget, sedan kanske jag ska till Kalle igen sen :D wohoo!

Bra dag!

Jag är nästan helt frisk igen också.. har bara liiite lock för örat som kommer och går lite som den vill.

Mina redigeringskunskaper går framåt det också.. :)

Bye bye

Inga kommentarer: