torsdag 12 mars 2009

Monster och försäljare



Jag var hemma med min öroninflammation även idag.. Det känns lite bättre idag men det gör fortfarande ont och locket i örat gör mig förbannad på riktigt snart! Men jag hoppas på att det släpper.

Vaknade imorse av att min underbara Kalle kikade förbi med pussar och glass. Jag menar... bättre start på dagen kan man sällan få! :)

Annars idag har jag setat hemma, ätit, försökt plugga lite, redigerat lite bilder (idag var temat 'skräck'.) osv.

Jag blev även påhoppad av en dörrknackare...försäljare alltså. Han satt och gnolade på en jäkla massa här ett tag om allt eller ingenting.. och jag satt och petade mig i örat och var glad över underhållningen.. hum. Haha.

Iallafall... bilden ovan gjorde jag idag. Nu ska jag återgå till mina korvar med bröd, samt läsa lite grammatik.

Goder afton!

Inga kommentarer: