onsdag 11 mars 2009

Morr, fräs....ät gräs!


Idag, mina vänner, blir det inget långt inlägg från min sida. Jag är en bitter människa för tillfället eftersom jag gått och dragit på mig öroninflammation. Jubel.

Det är ju lite typiskt ändå med tanke på att det är sällsynt för vuxna att få det, och jag ska få det precis nu när jag har ett berg av plugg på mina axlar.. men det skummaste av allt, det är nog ändå att jag är nog den människa på denna planet som använder mössa praktiskt taget dygnet runt, och ÄNDÅ får öroninflammation.

Den där gubben de talar om som ska vara bosatt bland molnen, han (den,det?) är inte på min sida. Det är tacken för att man är ateist. Jubel igen.

Mitt husdjur var snäll och åkte till stan för att köpa nässpray till mig, samt alvedon. Nu ska det bannemig gå över. Sova hela dagen och äta alvedon, då ska det nog bli fint igen.

Såg att jag fått en kommentar av min storebror Samuel i det förra inlägget. Han skrev att han tyckte jag blivit väldigt bra på att redigera bilder. Det värmer! Lillasyster tränar för fullt bland alla konstiga inställningar och manicker. Det är massor jag vill och ska lära mig, men jag är en bit på vägen iallafall.

Nu ska jag sova en sväng, innan Jimpa kommer hem. Han ska köpa pizza! Mums!

god dag.

Saknar min Kalle massor!!<3

1 kommentar:

Viktor sa...

Ja, dina redigerarkunskaper verkar onekligen gå framåt!

Trist med öroninflammation dock, krya på dig! :)